KAĞIT FATURA GÖNDERİMİ

Değerli Üye İşyerimiz,

Küresel çapta ve ülkemizde yaşanan Koronavirüs (COVID-19) salgınına karşı aldığımız önlemler nedeniyle kendinizin ve çevrenizin sağlığı için CIO Card olarak 23 Mart 2020 tarihi itibariyle tüm fatura ve ödeme süreçlerini online gerçekleştireceğimizi, kağıt fatura ve evrak kabul edemeyeceğimizi bildirmek isteriz.

Bu sorumluluk bilinci ile fatura süreçlerimizi el değmeden ve tamamen dijital olarak yönetebilmek için tarafımıza düzenlediğiniz tutar farketmeksizin tüm faturalarınızı e-Arşiv fatura platformları üzerinden düzenlemeniz ve [email protected] e-posta adresi üzerinden bize ulaştırmanız gerekmektedir.

Herhangi bir e-Arşiv fatura uygulamasına dahil olmayan Üye İşyerlerimiz, 01.01.2020 tarihi itibari ile Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından ücretsiz olarak sunulan e-Belge düzenleme portalı olan (https://earsivportal.efatura.gov.tr/) üzerinden e-Arşiv faturalarını düzenleyebilirler.

Düzenleyeceğiniz e-Arşiv faturaları ile ilgili dikkat etmeniz gereken noktalar aşağıdaki gibidir.

● Arşiv fatura üstündeki Açıklama alanına ‘Yemek Bedeli‘ yazmanız gerekmektedir.

● Belge Portalı üzerinden oluşturulacak e-Arşiv faturalarının, mükellefin ONAY’ı ile Başkanlık sistemlerine ait mali mühür tatbik edilerek tamamlanması gerekmektedir. ONAY’sız yani İMZASIZ olarak düzenlenen belgelerin geçerliliği yoktur.

● Tarafımıza düzenleyeceğiniz e-Arşiv faturalarınızı kargo ile değil, [email protected] mail adresi üzerinden iletmenizi rica ederiz.

● 23/03/2020 itibarıyla kargo ile gönderilen matbu ve/veya e-Arşiv faturalarınızı kabul edemeyeceğimizi ve e-Arşiv faturalarınızı yukarıda belirtilen e-mail adresi üzerinden iletmeniz gerektiğini bir kez daha hatırlatır, sağlıklı günler dileriz.